Alle Kommentare von riotact

#pivolove
knackig!
trail running womens world chamion 2025 - oder doch erst 2035?
poserhund!
hhuiiiiiii
für de wüde schräglage hob i 4 bier braucht!
und i hob gschwitzt!!!
weil ma so gmiatliche burschn san? oder weil ma nix steiles dafoahn? oder doch weil ma ned fotografieren kennan?
also die qeuerung unten im wald war mir nach dem oberen teil dann a scho wurscht, die is einfach mitgangen

@günter: für die büdln hob i infanterie mit dabei. des is praktisch. nur bergauf so flott dass i immer komplett hin bin.
jauserl hab i auslassen, dafür stand die spitzn rechts hinten noch am menüplan
ja, zahlt si definitiv aus wenn mas knackig mag.

fürn rauchertn daneben war i dann zu faul nachdem der hüttnwirt von grobem blockwerk und grat gsprochen hat. zumindest der weg in die schartn hätt liab ausgschaut.
i schau jo koane videos, de nehmen dem gaunzen die spaunnung

...die wirklich depperten stellen san im video owa eh a ausgespart
jo.. und die ersten 150 hm abfahrt hob i di fia den tipp verfluacht. daun owa wieder geliebt. mehr dazua am tel, i schau dass i nomi zruckruaf!
die dvo passt guad zur botanik!
genau!

owa südseit auffi und zur hittn owi und daun den vermeintlich lieblicheren querenden ummi. der woa ned so lieblich, normalweg deutlich oafocher!
nix mehr supertacky hint? bist amoi pickn bliebn bam auffifoahn?
is des bam bärnloch vorbei richtung gams? oder vertua i mi?
jo, aber da rahmen hats überlebt. nomen war kein omen!
neben dem riesenphallus wirkt da maxl glott a weng feminin